Saturday, August 03, 2013

About Me

Assalamualaikum..

Pertama sekali saya ingin mengucapkan Alhamdulillah ke hadrat Ilahi kerana memberi saya peluang untuk lahir ke dunia ini.. Nama saya Siti Nur Mahirah binti A.Rahman.. Merupakan seorang student.. Tujuan saya membuat blog ini adalah untuk berkongsi sedikit sebanyak pengalaman saya.. Berkat sokongan dan dorongan daripada orang-orang kesayangan yang ada disekeliling saya.. Saya amat berterima kasih kepada keluarga kerana memberikan kasih sepenuh komitmen untuk menceburkan  diri dalam perniagaan ini.. Bersyukur saya kerana bertemu seorang lecturer ini yang banyak membantu saya dan juga keluarga saya.. Kerana jasa beliau saya dapat  membuka satu bidang baru dalam kehidupan saya ini.. Menceburkan diri dalam satu bidang yang amat menyukarkan bagi saya.. Tapi Alhamdulillah segalanya dapat saya tangani.. InsyaAllah saya tidak akan melupakan segala tunjuk ajar yang telah diberikan kepada saya..

Sekian, Wasalam..

with love,
Mahirah Mayra

No comments:

Post a Comment