Friday, April 18, 2014

Mahalnya????

"Aduh mahalnya produk tutt tutt..Macam mana ni.."

Produk yang terbaik sudah tentu harga pun sedikit mahal berbanding produk yang lain.. Sebab bahan yang digunakan juga bahan yang terbaik.. Kualiti juga yang terbaik.. Memang semua terbaik..

So setakat harga yang sedikit lebih mahal tu adatlah sebab kesannya pun terbaik.. Itu semua pilihan kita..



Okay kita tengok macam nilah ye..

Pernah tak tengok barang ori yg berjenama dgn harga RM10 sehelai.??
Mustahil sangat..sebab apa.??
Sebab bahan yang diaorg guna terbaik. Dari jenis kain, jahitan tu semua diambil kira.. Makin mahal sesuatu barang itu makin cantik jahitannya..

Try bezakan antara baju sluar jean yang harga Rm200 dengan sluar jean yang harga RM20..terlalu banyak perbezaan.. Tak sampai sebulan yang murah itu dah lusuh dan koyak2.. bagi sluar jean yang mahal pula steady je lagi..
Betul tak.??

Sebab itu bila sesuatu produk yang baik untuk kesihatan jangan pernah dipertikaikan harganya.. Ye saya tahu kadang kala masalh kewangan yang menjadi penghalang untuk membeli sesuatu benda yang memang kita perlukan.. Nak seribu daya tak nak seribu dalih..

Orang sekarang ni jika diteliti betul2 memang pelik.. Dia lebih suka mencari ubat bila dah sakit berbanding dengan mencegah penyakit datang.. pepatah mencegah lebih baik dari mengubati dah tak boleh pakai dah sekarang..Mereka memang lebih gemar sakit daripada mencegah sesuatu penyakit..

Saya bangga dengan produk yang saya guna..Kerana saya tahu bahan yang digunakan iaiatu bahan semula jadi, mesra alam dan selamat untuk semua orang.. Ia juga dah bertapak selama 50 thun so tak ada sangsi lagi nak guna produk Shaklee ni..
Tak ada yang lebih baik.. Harga dia.?? Not bad..Tapi tak adalah sampai tak mampu nak beli.. Harga tempat no. 2 ye..
Kesannya pula memang "The Best.." Tak rugi bila dh guna..



Hidup yang sihat itu pilihan kita..
Tak akn beli sluar or baju yang mahal2 boleh, tapi beli produk kesihatan untuk family tak boleh pulak kan..

Pilihan terletak ditangan anda.. Anda mampu mengubahnya kerana Diri anda begitu berharga..


No comments:

Post a Comment